خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان بهار:

 دشمن از هر ابزاری برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کند

همدان-فرماندار بهار بابیان اینکه در جنگ ترکیبی دشمن از هر ابزاری برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کند، گفت: ملت ایران آماج سهمگین‌ترین و شدیدترین ضربات دشمن و ابرقدرت دنیا قرار دارند.
کد خبر: ۹۴۷۹۸۷۹
|
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، روح‌اله نباتی در مراسم گرامیداشت نهم دی در مصلی شهر بهار اظهار کرد: ‌طی چندین دهه گذشته کودتاهای متعددی در این کشور رقم خورده است و طی ماه‌های گذشته نیز برای چندمین بار در ایران اسلامی یک کودتای بزرگ اتفاق افتاد که خنثی شدن این نیز در تاریخ سال ۱۴۰۱ ایران اسلامی ثبت خواهد شد.

وی با بیان اینکه رسانه‌های معاند دو ماه قبل هر روز در اخبار خود منتشر می‌کردند که فلان دختر و یا پسر ایرانی به طور مشکوکی کشته شده است، افزود: اکنون دشمنان دست و پایشان جمع شده و محدود شده‌اند و نمی‌توانند کشته سازی انجام دهند و وضعیت آرام امروز نشان می‌دهد پروژه کشته سازی‌شان چقدر دروغ و مضحک بوده است.

فرماندار شهرستان بهار یادآور شد: امروز ما درگیر یک جنگ ترکیبی تمام عیار هستیم و دشمن در این جنگ سعی دارد اجتماع و اعتراض را به هر طریق ممکن ایجاد کند و با این اجتماعات فضا را شلوغ کرده و شلوغی‌ها را هیجانی کرده و از آب گل آلود ماهی بگیرد.

وی ادامه داد: در این اجتماعات دشمن سعی دارد عوامل خود را وارد کرده و با شعارهای تحریک آمیز، تلفات و آسیب‌ها را بر گردن نیروی‌های امنیتی و پلیس بیندازد.

نباتی با بیان اینکه در این جنگ ترکیبی دشمن از هر ابزاری برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کند و هیچ چیز از دشمن بعید نیست، خاطرنشان کرد: ملت ایران آماج سهمگین‌ترین و شدیدترین ضربات دشمن و ابرقدرت دنیا قرار دارند.

وی اظهار کرد: دشمنان انتظار داشتند ملت ایران زیر چکمه ها و پوتین‌های آنها خوار و ذلیل شود ولی با وجود این مردم فهمیم این آرزو را به گور می‌برند و آن روز را نخواهند دید.

فرماندار شهرستان بهار تصریح کرد: مردم درگیر مشکلات اقتصادی هستند که باید با این مسائل برخورد شود و انتظار است با حضور رئیس جدید بانک مرکزی اتفاقات خوبی در حوزه اقتصاد بیفتد.

وی همچنین با اشاره به ارتباط مردم با مسئولان در دولت مردمی و انقلابی رئیسی افزود: امروز مردم و مسئولان با یکدیگر و در کنار هم زانو به زانوی هم می‌نشینند و مردم هر لحظه که اراده کنند، مسئولان در خدمت آنها هستند.

نباتی در ادامه با اشاره به شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار قاسم سلیمانی الگو و تربیت یافته مکتب امام خمینی(ره) بود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با شهید سردار قاسم سلیمانی افزود: شهید زنده، انقلابی به تمام معنا، شجاع و همزمان با تدبیر و با اراده، فرمانده جنگ آور، متعهد و با ایمان دارای روحیه مقاومت استکبار ستیزی، شهید رهرو امام خمینی(ره)، پیرو مکتب امام حسین(ع) و  فداکار از جمله خصوصیات زبانزد عام و خاص شهید سرافراز سردار سلیمانی به اعتقاد مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات